new news


new news

آزاد-خبر-حوادث-اجتماعی-ورزشی-فرهنگی-هنری


مدیر تیم های ملی : زنان اسكواش باز نشان دادند ارزش سرمایه گذاری را دارند

سنایی ' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ارتقای سطح اسكواش زنان، فدراسیون امسال برای نخستین بار اقدام به اعزام تیم ملی زنان به مسابقات قهرمانی تیمی آسیا كرده است. newnews

مسابقات قهرمانی تیمی اسكواش زنان آسیا با حضور تیم های برتر اسكواش آسیا و جهان از ششم تا دهم اردیبهشت ماه در كویت برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای اعزام تیم ملی زنان به رقابت های قهرمانی تیمی اسكواش آسیا ، مسابقات انتخابی تیم ملی زنان نیمه نخست فروردین ماه در تهران برگزار شد و از مجموع هشت نفر دعوت شده به این اردو چهار نفر برتر انتخاب و به اردوی اصلی تیم ملی دعوت شدند.

وی تركیب تیم ملی اسكواش را شامل آرزو سادات موسوی ، تابا تقوی ، الهام رمضانی و سوگل ثمودی عنوان كرد و گفت: با آنكه سال گذشته نیز اردوهای تیم ملی به طور مستمر و منظم در حال برگزار ی بود اما در سال جاری پس از تعیین نفرات اصلی تیم ملی اردو با این نفرات آغاز شده است و تا اعزام تیم به كویت ادامه خواهد یافت.

سنایی در مورد حریفان تیم ملی اسكواش زنان ایران در رقابت های قهرمانی تیمی كویت گفت: برترین های آسیا از جمله مالزی ، هند و هنگ كنگ در واقع برترین های جهان نیز هستند و این نشان از اهمیت و سطح بالای رقابتهای كویت دارد و به همان نسبت كار برای اسكواش بازان ما سخت خواهد شد.

مدیر تیم های ملی اسكواش ادامه داد: هدف اصلی ما از شركت تیم ملی اسكواش زنان ایران در این رقابتها تعیین سطح و جایگاه ایران در آسیا است تا بتوانیم با توجه به این نتایج و پتانسیل بازیكنان و استعداد های موجود در كشور برای رسیدن به جایگاه واقعی مان در آسیا و جهان برنامه ریزی كنیم.

وی افزود: همچنین ما امسال به منظور ارتقای سطح بازیكنان تیم ملی زنان قصد داریم ورزشكاران را با توجه به شرایط و

سطح آنان به مسابقات انجمن حرفه ای اسكواش بازان جهان اعزام كنیم تا در صورت امكان به عضویت این انجمن درآیند.

به گفته سنایی، با توجه به اینكه رقابت های انجمن حرفه ای اسكواش بازان زن به طور مرتب به صورت هفتگی یا ماهانه برگزار می شود ، در صورت امكان حضور اسكواش بازان می تواند سطح بازی و رده بندی آنان را ارتقا دهد.

وی همچنین برگزاری مسابقات آسیایی جوانان در كیش كه اواخر برگزار می شود را نیز فرصتی برای محك خوردن تیم اسكواش زنان عنوان كرد.

سنایی در ادامه از اجرای طرح الماس ملی در كشور به منظور شناسایی دختران مستعد اسكواش در سراسر كشور خبر داد و گفت: این طرح خوشبختانه نتایج خوبی داشته و توانسته ایم بازیكنان مستعد زیادی را شناسایی و با حمایت از آنان امكان پشتوانه سازی برای تیم ملی زنان را فراهم كنیم.

این مسوول عمده ترین مشكل اسكواش زنان را كم تجربگی و نداشتن تجربه كافی میادین مسابقه بین المللی و خارجی دانست و گفت: خوشبختانه برخلاف بسیاری از رشته ها كه پایین بودن قوای جسمانی یكی از مشكلات عمده آنان محسوب می شود ما در اسكواش تنها با مشكل كم تجربگی بازیكنان مواجه هستیم كه آن هم با یك برنامه ریزی مناسب و تامین اعتبارات مورد نیاز برای حضور جدی تر تیم ملی زنان در رقابتهای خارجی قابل حل است.


نظرات شما عزیزان:

yasy
ساعت12:27---19 فروردين 1391
تشکر ازوبلاگ خوبت
پاسخ:سلام.تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: FAZEL | تاريخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:اسكواش,زنان , | موضوع: <-PostCategory-> |